4 Haziran 2012 Pazartesi

UGG Yazlık Ayakkabı Yaparsa

Yaz kapiya dayanmisken bu UGG postu da nereden cikti Cadicigim demeyin hemen, durun bi dinleyin aaa...
Gecen bir magazada asagidaki mini mini ugglari gordukten sonra Ugg askim yine depresti. Kendimi bu yaz sicaginda Ugg'in yumos koyun postuna uzanmis havuz basinda Mojitomu yudumlarken hayal ettim birden:) 
Bebeginizin en fazla 2 ay giyecegi bu minnoslara 80 Lira bayilir miydiniz ki? Ahh ahh su Ugg da bir turlu indirime girmez ki? Neyse tabi sadece bu patikleri gormedim, Ugg'in yaz koleksiyonunu da soyle bir yoklama sansim oldu. Eyy Avustralyali Ugg senin en iyi yaptigin is koyun postlu botcuklar ne diye Sandalet isine girersin de goz zevkimizi bozarsin. Yaz-kis usuyen biri olarak ben bile su koyun postlu Flipfloplarina anlam veremedim, herhalde Gronlandli yazlikcilar icin ozel tasarlandi(?) Sizi cilgin UGG yenilikleriyle basbasa birakip ayaklarimi buzluga sokmaya gidiyorum, ates basti beni....




Pazarda 10 kat guzelleri var hem de 10 da 1 i fiyatina

Hayir Ugg en ucuzunu $400'dan sattigin Collection'inin olmamis,nuck, nein nicht!

Ugg Collection serisinden bir kuple daha, tamam tasarim var ama $600 da cok degil mi? Jeffreycigim bile o kadar istemiyor Litalara

Ve ve Ugg'in Gelin serisi:) Bence seker olmus,dugunde Ugg rahatligi ile gobek atmak isteyen gelin adaylarina duyrulur...


Uggcim sen sadece bunlardan yap, biz renk renk alir giyeriz e mi?

Dip Not: Tum Dunya'da gercegi kadar sahtesi de uretilen UGG'larin gercek olup olmadigini anlamaniz icin faydali bir yazi olmus. 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

içi postlu yazlık ayakkabı mı olur kebap olur insan yahu.

Sekerkiz dedi ki...

Bebek ayakkabilarina bayildim! Ahah, bebisim olsada bu cicilerden giydirsem..
Yazlik bayan ayakkabilarida harika gorunuyo.

Naz dedi ki...

@Umay aslinda bugun klimali magazalrda dolanirken bu terlikleri hayal etmedim degil;)
@Sekerkiz o da olur elbet bir gun;) herseyin bebis hali ne tatli di mi?;)

Ayakkabita dedi ki...

UGG bot isterseniz mini, kısa ve uzun modelleri, düğmeli düğmesiz, renk çeşitleriyle çok uyguna alabilirsiniz... facebook'tan indirim yapıyorlar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget