25 Mayıs 2012 Cuma

Oğlum bak git - Geyikleri Neden Yapiliyor?

Son gunlerde herkesin dilindeki bu geyige anlam veremeyenlerdenseniz bu sayfaya gelmissiniz demektir.
Asagidaki videoyu defalarca izledim ve her seferinde yarildim gulmekten:) Amaaa illaki kabak tadi verdirecez ya millet olaraktan, video oyunu bile yoldaymis diye duyduk... (saka ya saka o kadar da degil)
Olayin Ozeti sudur:
Yer: Kocaeli-Golcuk
Kisiler: Bir grup ergen, basrolde yesil t-shirtlu ve de bir belediye temizlik iscisi
Olay: Konusma problemi oldugu soylenen belediye iscisi Selcukla dalga gecen ergen grubundan asil oglan ufak bir tokat yer, sonrasinda Selcuk'un pesini birakmaz. ''Noldu? Yemiyor mu? Vurayim mi sirtina?'' nidalariyla elindeki kemerle Selcuk'u iyicene kizdirir,Sabrini tasirir... sonunda da 2 metrelik cop sirigini kafasina yer... videoyu izleyenler dayaga uzulmez hatta sevinir, bir rahatlama hissi coker insanin uzerine,tiryakilerin bir sigara yakasi gelir o kadar yani...


4 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Bu çocuğu yetiştiren nasıl yetiştirmiş:))

Naz dedi ki...

ben de onu dusunuyorum Bolat:)

Yasemin Trabzon dedi ki...

Allah razı olsun :) bebek bakıyorum dünyadan bihaber..nedir diyor bu mevzu :) nihayet öğrendim .teşekkürler..

Naz dedi ki...

@yasemin trabzon Allah sizden razi olsun;) siz okudukca biz yaziyoruz;)) bebislere sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget