25 Mayıs 2012 Cuma

Blogum Seni Ozledim ve Geri Geldim

En son yaklasik 3 hafta once yazmisim. Elimde olmayan nedenlerden oturu ayri kaldim blogumdan, vallahi 'cocugum gibi oldu, ozluyorum' diyen blog kardeslerini simdi daha iyi anliyorum:) Gectigimiz 3 haftada ne mi oldu, kayinvalidem ve kayinpederim bizi Florida'ya ziyarete geldi. Ee tahmin edersiniz ki Cadi bir gelini kimse sevmez bu nedenle Cadilik macerama bir sure ara verdim ve hanim hanimcik, uc ogun yemek pisiren ev kizi halime burundum tabii...
 Bu hafta onyuzmilyon yazi yazmaya karar verdim, hadi bakalim basliyoruuuzz:)

1 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalaar:)
ne hoşş ne cici bir sayfa bu öyle..
takipçinizim bundan böyle.
bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette.
sevgilerimle...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget