10 Şubat 2012 Cuma

Gizli Kalmış Bir Kaç Google Hilesi

Kimisi ona Hazreti Google diyor, kimisi Googillatmak terimini lugatina aldi bile, bir cogumuzun Ana Sayfa'si Google hazretlerinden bahsedecegim bu yazimda:) Kendisine saygim buyuk, gunlerce yazsam bitiremem herhalde. Google bagimlisi oldugumla ilgili kisimlari sonraki yazilarima birakip bugun Google'in bilmedigimiz yonlerinden bahsedecegim:) Asagida yazacaklarimi ben kesfetmedim, oradan buradan derliyorum iste sevgili okur, denemesi bedava:)

1) GOOGLE YER CEKIMI 
Simdi Google arama ekranina ''Google Gravity'' yazin ve ''Kendimi Sansli hissediyorum'' (I'm feeling Lucky) butonuna tiklayin :) Arama cubugunda artik istedginizi aratabilirsiniz, ben Istanbul'u arattim sonuc mu?



2)GOOGLE FIR DÖNDü
Bos bir Google sayfamiza bu sefer ''do a barrel roll'' yaziyoruz. Yani ''tepetaklak et'' hoopp tepetaklak oluveriyoruz.
Ben goruntuyu yakalayamadim pek ama boyle birseyler cikacak ortaya:


3)KAR YAGDIR!
Simdi ise bos bir Google sayfasina ''Let it snow'' yaziyoruz, yani ''Kar Yagdir'' Ekrana sanal kar taneleri dusmeye basliyor ve ekran kardan gorunmez hale geliyor, coook eglenceli :) Ekranin buzunu cozmek icin Defrost'a tiklamayi unutmayin... Not: Bu uygulama sadece yeni yil oncesi gerceklesiyormus 1 yil daha bekleyecegiz maalesef :(


4) YAMUK GOOGLE 
Bu kez Google efendiye ''Askew'' yazip arama tusuna basiyoruz... Askew'in Turkcesi yamuk demek, Google efendi hemen yamuluveriyor:)


5) CHUCK NORRIS'IN PESINDE
Chuck Norris kimdir once onu kisaca yazayim ki bir anlami olsun, Amerik'nin Bruce Lee'si diyebiliriz kendisine.70-80li yillarda Amerikan Dovus filmlerinin vazgecilmez aktoru, kendisi Amerika'da bir fenomen ancak bizde Kucuk Emrah filmleri nasil makaraya alinirsa Chuck Norris filmleri de Amerika'da ayni:)
Simdiiii Google'a '' Chuck Norris'' yazip yine Kendimi Sansli Hissediyorum'a tikliyoruz...
Kirmizi yazi ile asagidaki sonucu aldiniz degil mi?:)


Google won't search for Chuck Norris because it knows you don't find Chuck Norris, he finds you
Bu da Google'dan secme bir Chuck Norris espirisi :) ''Google Chuck Norris'i aramayacak cunku Google biliyor ki siz Chuck Norris'i bulamazsiniz ancak O sizi bulur''

6)PACMAN ANISINA...

Efsanevi oyun Pacman icin Google'a ''Pacman'' yazip Kendimi Sansli Hissediyorum'a tiklayin, tataaammm
Google Gorseli degisiverdi....Ancak google.com.tr'de degil google.com'da aramaniz gerekiyor...

Bir kac Google oyunu daha var ancak Turkce'de pek bir anlamsiz kaldigi icin buraya yazmiyorum... 
Bakalim Google daha bize ne oyunlar oynayacak diyip yazimi noktaliyorum, Cadi'nin bugunluk pili bitti...



5 yorum:

Missbone dedi ki...

bende mimin var.:)

Trendsum dedi ki...

Aa süpermiş bunlar bir çoğunu bilmiyordum paylaşım için teşekkür ederim :)

http://trendsum.blogspot.com/

Naz dedi ki...

@missbone cok tesekkur ediyorum ama maalesef goremedim mimlendigim sayfayi, kaldirdin mi acaba?:)

@Trendsum ben tesekkur ederim okudugun icin:)

Demet dedi ki...

selam ben yeni blog oluşturuyorum yani acemiyim ve sizede bir merhaba demek istedim bloğunuzda dolaşmak çok keyifli umarım sizde benim bloğuma gelirsiniz henüz yapım aşamasında tşkler

Naz dedi ki...

Sevgili Demy, cok tesekkur ederim:) benim de cadilik maceram yeni basladi zaten... Blogunu inceledim super bir baslangic olmus, sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget