13 Şubat 2012 Pazartesi

Florida Günlükleri ~ Universal Studios ~ Orlando, Amerika

Uzun zamandir Blogumun asil cikis amaci olan gezi yazilarima ara vermisim... Kaldigim yerden devam ediyorum:) Ben inaniyorum ki bir insan evrene ne mesaj yollarsa o donup dolasip illa ki o kisiyi bulur. Mesela ben ve sevgili kocam Mr.Cadi gezip, yeni yerler gormeyi o kadar cok seviyoruz ki, bir gun kara kara dusunup gezme isini nasil bedavaya getiririz derken hooop Mr.Cadi'nin Pilot olma hikayesi basladi...Bu konuyu ''Pilot Esi Olmak'' basliginda ayricana ele alacagim...Sonuc simdi evrene gonderdigimiz o mesajlarin meyvelerini fazlasiyla topluyoruz... Henuz egitim surecinde oldugumuz icin gezintimiz Amerika kitasiyla sınırlı. Kocamin 1 yilligina Florida'ya egitime gonderilecegini duyunca havlara uctum:) Allah'im boyle bir sans olamazdi, isi gucu birakip atladik ucaga, alelacele esyali bir ev kiralandi, cakma bir araba alindi bekle bizi Amerikaaaaa, paramizin yettigi yere kadar senin dibini kaziycaz:)
Florida yilin 360 gunu gunesli, yari tropik, timsahlar, deniz, kum, gunes Eyaleti ve de Amerika'nin en guneyinde... Miami ve Orlando onemli sehirlerinden...
Orlando Amerika'nin su parklari, roller coaster, Disneyland gibi aktivite cenneti... suphesiz Universal Studios Orlando'nun bas taci turist mekani... Universal Studios aslinda film yapim sirketi, Jaws, Yesil Dev Hulk, E.T, Jurrasic Park, Shindler'in Listesi, Mummy(Mumya)yaptigi binlerce filmden birkaci...Orlando'da devasa bir alana kurulu parklarindan Islands of Adventure ve Universal Studios Florida en meshurlari... Biz de hemen Floridali kimligimizle indirimli biletlerimizi alip kendimizi atiyoruz bu eglenceli dunyaya....


ISLANDS of ADVENTURE

Bence parklarin en basarilisi, roller coaster ve su parki tutkunuz varsa coook egleneceginiz bir cennet... Roller Coaster'dan bundan 2 yil oncesine kadar cok korkardim,sonra bir a$mi$lik duygusu coktu uzerime amaaan kim Ölmü$ de ben Ölecegim....


vee macera baslar....


cocuklu aileler icin...

Parka giris yaptiktan sonra tum aktivitelere binip, katilmak, ucretsiz. Giris icin yaklasik $80 'a yakin bir ucret oduyorsunuz. Biz Florida'da yasadigimiz icin 3 giris hakki icin $120 odedik. Icerideki aktivitelerden Super Man ve Harry Potter bir hayli basarili. 3D teknolojisini  asip 5D yapmislar sanki,roller coaster ile birlesince sanki havada ucuyorsunuz, filmin icinde yasiyorsunuz.

roller coasterlara dogru...
Hulk roller coaster'i, cesareti olan binmeli...

Sulu aktiviteler icin illaki yedek kiyafet goturmeli, hatta bikini  mayo ne varsa yaniniza alin,sudan cikmis baliga donuyorsunuz:)


Jurrasic Park'ta gezerken...

Wizarding World of Harry Potter sanirim Bu parkin en gozde mekani... Harry Potter filminin setinde buluyorsunuz adeta kendinizi... Sizi boyle bir alete bindiriyorlar artik 5D mi desem, oyle 3 boyut gozlugu falan yok, oldugunuz gibi biniyorsunuz, Harry Potter'in supurgesine binip ucuyorsunuz, Tam benlik:)

Harry Potter'in kalesi

Harry Potter sokaklari...

UNIVERSAL STUDIOS KISMI

2.Park ise film setlerinden olusuyor. Jaws, E.T, Man in Black, Tornado, Revenge of Mummy gibi... yine her biri ayri bir heyecan iceren u film setlerinde adeta filmin bir parcasi oluyorsunuz...
Benim favorim Revenge of the Mummy oldu ve tam 3 kez bindik:)



Revenge of the Mummy girisi
Tamam bu resmi Universal sayfasindan asirdim,bu alete binerken resim cekmek imkansiz:)

Veee Eger Parkta yorgunluktan olduyseniz, Universal City Walk uzerindeki Hard Rock Cafe'de soluklanabilirsiniz, fiyatlar biraz tuzluymus benden soylemesi:)














1 yorum:

Seyahattutkunu dedi ki...

slm seyahat notlarini keyifle okuyorum ..seyahat etmeyi seven biri olarak sen de beni ekleyebilirsin..

http://adrenalintutkunlari.blogspot.ae/

floridada yasayan biri olarak busch gardens i onerirmisin ,amerika seyahati planliyoruz..aquatica en iyisi diye duydum water parklarin arasinda fikrin nedir?simdiden tesekkurler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget